Mokymus finansuoja UŽT tiek dirbantiems, tiek nedirbantiems!
Pardavimai karjerai ar nuosavam verslui – Tavo karjeros šuolis!
mokymų programos kodas - 223003536
Tai programa, kuri suteikia aukštos pridėtinės vertės kompetencijas!

Programos tikslas
Suteikti pardavimo, reklamos, e. komercijos žinių bei ugdyti praktinius gebėjimus reikalingus vadybininkui savarankiškai organizuoti veiklą, dirbti su klientais, naudoti inovatyvias technologijas ar kurti nuosavą verslą.
Programos uždaviniai
Suteikti žinių apie dokumentų rengimą, pardavimų procesus ir e. komercijos veiklą. Ugdyti gebėjimus kurti ir administruoti e. prekybos platformas, taikant šiuolaikines technologijas. Mokyti efektyviai valdyti pardavimų procesus ir užtikrinti sklandžią komunikaciją su klientais. Supažindinti su inovatyviais pardavimų ir rinkodaros įrankiais, įskaitant dirbtinio intelekto sprendimus. Tobulinti praktinius gebėjimus vykdyti sėkmingus pardavimus ir organizuoti savo darbo procesus, orientuojantis į rinkos poreikius.
Programa skirta
Pradedantiesiems, siekiantiems įgyti pardavimų ir e. komercijos pagrindus
Patyrusiems vadybininkams, norintiems atnaujinti žinias ir išmokti taikyti inovatyvius technologinius sprendimus savo darbinėje veikloje.
Taip pat mokymų programa itin vertinga norintiems pradėti/plėtoti savarankišką veiklą.
Pardavimo, reklamos ir e. komercijos sektoriai sparčiai keičiasi – šiandien sėkmingas vadybininkas ne tik parduoda, bet ir strateguoja, analizuoja duomenis bei efektyviai išnaudoja dirbtinio intelekto galimybes.
Registracija jau atidaryta!
Net 10 savaičių trukmės mokymai, kuriuose derinama teorija ir praktika
APIE PROGRAMĄ
Ši kvalifikacijos tobulinimo programa kuri yra finansuojama UŽT tiek dirbantiems tiek bedarbiams, yra skirta asmenims, norintiems įgyti ar atnaujinti žinias apie pardavimus, reklamą ir e. komerciją. Programos dalyviai išmoks planuoti, organizuoti bei vykdyti pardavimų veiklą, taikyti dirbtinio intelekto įrankius, kurti ir administruoti e. prekybos platformas, naudoti socialinių tinklų reklamos sprendimus bei dirbti su klientų duomenų valdymo sistemomis (CRM). Taip pat bus lavinami viešojo kalbėjimo, derybų, klientų tipų analizės, psichologinės pusiausvyros palaikymo ir etikos įgūdžiai.
Mokymų metu teorija bus derinama su praktinėmis užduotimis: vyks pardavimo simuliacijos, dokumentų rengimas, socialinių tinklų reklamos kampanijų kūrimas, turinio rinkodaros strategijų formavimas bei duomenų analizė. Baigus šią programą dalyviai gebės efektyviai bendrauti ir bendradarbiauti su klientais bei partneriais, organizuoti pardavimus elektroninėje erdvėje, pritaikyti inovatyvius rinkodaros įrankius ir sėkmingai integruotis į darbo rinką kaip profesionalūs pardavimų vadybininkai ar klientų aptarnavimo specialistai.
PROGRAMOS TEMOS
• Įvadas į programą
• Teisės aktai, reglamentuojantys pardavimo, e-komercijos veiklą
• Komunikacija socialiniuose tinkluose
• Pardavimą skatinančios priemonės
• Veiklos legalizavimo būdai
• Prekės ir paslaugos kainodara rinkodaroje
• Stresinių situacijų valdymas
• Motyvacija darbe
• Ryšio su klientais palaikymas
• MS Office (Excel ir Word naudojimas)
• Lietuvių kalbos rašyba ir skyryba
• Pardavimų operacijų dokumentavimas ir registravimas
• Laiko valdymas ir planavimas
• Asmeninės lyderystės principai
• Kliento pažinimas pagal DiSC tipologiją
• Dirbtinio intelekto įrankiai
• Naujienlaiškiai pardavimuose
• SEO pagrindai ir optimizacija
• Darbų saugos pagrindai
• Tinklalapių kūrimo principai
• Marketingo pagrindai
• Produkto ar paslaugos fotografija
• Top pardavėjų įpročiai
• Įvadas į darbo rinką
• E-komercija
• Viešasis kalbėjimas