
Suteikiama kompetencija
Rengti dokumentus, susijusius su pardavimų vadybininko veikla; Gebėti dirbti komandoje; Rinkti ir apdoroti informaciją; Palaikyti psichologinį balansą; Analizuoti klientų tipus; Gebėti etiškai bendrauti; Gebėti naudotis MS Office programomis, dirbtinio intelekto įrankiu (ChatGPT); Analizuoti kliento duomenis ir sistemingai juos valdyti; Panaudoti reklamos įrankius šiuolaikiniame pardavimo procese; Išmanyti psichologinius aspektus organizacijų procesuose.
Programos trukmė: 7,60 sav. / 300 val.
Neformaliojo suaugusiųjų švietimo programa
APIE PROGRAMĄ
Pardavimų specialistų stygius ir poreikis darbo rinkoje – pastarųjų metų tendencija. Be pardavimų- neįmanomas joks verslas, todėl tai aktualu asmenims kurie planuoja vykdyti savo verslą ir tiems, kas nori dirbti organizacijose. Ši sritis paklausi tuo, kad visą arba dalį laiko galima dirbti nuotoliniu būdu, taip pat galima pasiekti didesnį nei vidutinį darbo užmokestį. Programos išskirtinumas- profesionalūs lektoriai, kurie informaciją perteikia iš praktinės pusės, motyvacija ir palaikymas mokymosi proceso metu. Pagalba integruojantis į darbo rinką, profesionalių CV rengimas, pasiruošimas darbo pokalbiui, verslo finansavimo galimybės, dirbtinio intelekto pritaikymas šioje srityje. Sėkmės istorijos iš verslininkų lūpų. Programa papildyta atsižvelgiant į rinkos tendencijas ir kitų studentų atsiliepimus.
Jauti, kad turi sričių kurias reikia pastiprinti? nori iš gyvenimo daugiau? Mes tavęs laukiame!
Būtinas išsilavinimas – ne žemesnis nei vidurinis ir įgyta kvalifikacija.
MOKYMAI SKIRTI BEDARBIAMS – MOKYMŲ KAINA 2455,00 Eur. Gali būti finansuojami UŽT
PROGRAMOS TEMOS
• Įvadas į programą
• Teisės aktai, reglamentuojantys pardavimo, e-komercijos veiklą
• Komunikacija socialiniuose tinkluose
• Pardavimą skatinančios priemonės
• Veiklos legalizavimo būdai
• Prekės ir paslaugos kainodara rinkodaroje
• Stresinių situacijų valdymas
• Motyvacija darbe
• Ryšio su klientais palaikymas
• MS Office (Excel ir Word naudojimas)
• Lietuvių kalbos rašyba ir skyryba
• Pardavimų operacijų dokumentavimas ir registravimas
• Laiko valdymas ir planavimas
• Asmeninės lyderystės principai
• Kliento pažinimas pagal DiSC tipologiją
• Dirbtinio intelekto įrankiai
• Naujienlaiškiai pardavimuose
• SEO pagrindai ir optimizacija
• Darbų saugos pagrindai
• Tinklalapių kūrimo principai
• Marketingo pagrindai
• Produkto ar paslaugos fotografija
• Top pardavėjų įpročiai
• Įvadas į darbo rinką
• E-komercija
• Viešasis kalbėjimas